KPMG Data Festival letos proběhl online a nabídl 34 hodin přenosu
KPMG Data Festival boří už třetím rokem mýty kolem dat a složitosti práce s nimi. Letošní ročník se od předchozích lišil zejména formou. Konal se totiž on-line, a to v pátek 23. října 2020. Svého druhu jedinečné akce se mohli zdarma zúčastnit zájemci o problematiku dat a všeho, co s nimi souvisí.
Jednodenní festival zaměřil svou pozornost na aktuální trendy v datové analytice a Machine learningu. Během 45 přednášek a workshopů včetně panelové diskuse – necelých 34 hodin přenosu – měli virtuální návštěvníci možnost nahlédnout do světa datové analytiky a zjistit, jak dnes (ne)fungují data ve firmách, dozvěděli se, co se skrývá pod zkratkami jako AI, BI nebo IoT a v neposlední řadě nahlédli také do světa zdravotnictví, kdy se mluvilo například o telemedicíně či inteligentní zdravotní péči.
Celým dnem zájemce o problematiku dat provázeli odborníci, z firem jako je Nestlé, Komerční banka, Škoda, Fortuna či Microsoft, a nechyběly ani přednášky a workshop od titulárního partnera celého festivalu KPMG.
Organizační tým KPMG Data Festivalu si velmi váží přízně diváků a doufá, že příští ročník bude opět takový, na jaký jsme byli doposud zvyklí – tedy offline. Data Festival pořádal xPORT VŠE a Data & Business.