VŠE zve na veletrh pracovních příležitostí ŠANCE /16.-18.10./
Na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE) se uskuteční další veletrh pracovních příležitostí ŠANCE, který propojuje studenty s praxí. Návštěvníci na něm získají přehled o aktuální nabídce pracovních míst a požadavcích zaměstnavatelů z nejrůznějších oborů: bankovnictví, auditu, logistiky, IT, obchodu a mnohých dalších. Některé nabízené pozice jsou vhodné již pro studenty a mohou jim pomoci v získání praxe, která je velmi důležitým předpokladem dobrého pracovního uplatnění v budoucnu.
Veletrh se koná tři dny, od 16. do 18. října, vždy v době od 10:00 do 16:30 hodin. Návštěvníci se mohou osobně seznámit se zástupci více než stovky zaměstnavatelů. Veletrhu se účastní každý den jiné společnosti, takže je vhodné navštívit veletrh v průběhu třech dnů opakovaně. Na stránce sance.vse.cz
najdou návštěvníci informace o jednotlivých firmách, jejich umístění v prostoru veletrhu, aktuální pracovní nabídky od vystavujících a blog. Jsou zde také informace o doprovodném programu (konzultace možnosti podpory pro podnikání, konzultace CV/LinkedIn profilu, fotografování na CV/LinkedIn profil vč. služeb vizážistky a koučink). V rámci doprovodného programu bude každý den probíhat také soutěž o hodnotné ceny, které do soutěže věnovali vystavující společnosti.
Zájemci z řad studentů a absolventů VŠE se mohou navíc zapojit do projektu „Práce na míru“, kdy po registraci pomocí facebookového účtu na prace-na-miru.eu jim bude RPC moci zaslat pracovní nabídku „šitou přímo na míru“.
Veletrh proběhne jako tradičně v areálu VŠE na Žižkově, konkrétně v 1. a 2. patře Rajské budovy a nově také v přízemí Nové budovy. Pro usnadnění komunikace s vystavujícími budou mít návštěvníci možnost si u vstupu do prostoru veletrhu nebo u stánku č. 8 vyzvednout 2 samolepky. Jedna se týká studia, tj. zda je návštěvník studentem bakalářského (BS) či navazujícího typu studia (NS) nebo už absolvent (Abs.). Druhá znamená, zda hledá „part-time“ nebo „full-time“. Samolepky si návštěvníci umístí na oblečení a vystavující již budou vědět s kým hovoří a jaké uplatnění dotyčný hledá.
Další informace získáte také na Facebooku.